Trafik

Sunday, October 11, 2015

Mesyuarat Cabang Sembrong kali pertama selepas MATC

Alhamdulillah, Mesyuarat Cabang Sembrong Kali Pertama selepas Mesyuarat Agung Tahunan Cabang (MATC) telah berjaya diadakan pada 6 Oktober 2015 Isnin 9.00 malam di Bilil Gerakan Utama (BGU) Keadilan Sembrong, Taman Seri Impian, Kluang.

Dalam mesyuarat itu beberapa keputusan penting telah berjaya dicapai iaitu menghantar nama-nama perwakilan ke Kongres Keadilan, Ceramah di Dun Paloh, Parlimen Sembrong, Projek Tayangan Filem UAI, Sumbangan Deepavali dan Makan Malam berkupon pada Januari 2016.

Terima kasih kepada semua yang bekerjasama, tanpa bantuan dan sokongan mereka agak mustahil beberapa program besar ini dapat dilaksanakan. Setiap hujung minggu kami tidak akan lepaskan peluang untuk melaksanakan berbagai program bersama-sama.

Kadangkala kami bincang secara adhoc sahaja seperti kempen kumpul tandatangan bebas Anwar di mana-mana ada lokasi ceramah atau majlis makan malam.

Untuk mendapatkan tenaga kerja tambahan kadangkala kami jemput sekali hadir mesyuarat dan gerakerja rakan-rakan dari Keadilan Kluang, Sdr Jebat dari Batu Pahat, Simpang Renggam dan Ayahamda Pak Karim Amanah Kluang. Untuk melepaskan lelah setelah bermesyuarat, kami sambung sembang minum kopi di Restoren Jamilah TSI. Selamat berbakti. Terima kasih. HB


No comments:

Post a Comment