Trafik

Monday, October 12, 2015

Kerjasama Awal Pakatan Harapan Simpang Renggam

Nampak gayanya, Simpang Renggam mendahului pembentukan sekretariat Pakatan Harapan (PH) antara Keadilan, DAP dan Amanah bersempena dengan ceramah PH pada 10 Oktober yang lalu.

Telah diadakan beberapa kali mesyuarat kerjasama 3 parti ini dalam membuat keputusan dan melaksanakan tugasan secara bersama.

Setiap parti juga berkongsi sumbangan sama rata untuk menjayakan program tersebut. Alhamdulillah semuanya berjalan lancar.

Tahniah kepada Ketua Cabang Simpang Renggam Sdr Ishak Sher Mohamed yang mempengerusikan mesyuarat JK ceramah tersebut, turut hadir ialah wakil dari DAP Mr Soo dan Mohd Said Junit dari Amanah.

Tim kempen #bebasanwar telah ditugaskan kepada Keadilan Cabang Sembrong. Semoga ikatan kukuh ini menghasilkan natijah yang baik kepada rakyat. memberi keyakinan kepada pengundi untuk memilih, memberi imej yang baik dan ada gaya untuk menerajui kerajaan masa depan, InshaAllah.

Awas! rakyat sudah muak dengan kerenah pemimpin politik yang bertelagah dan berpecah sesama sendiri. Kepada yang masih berpeluk tubuh akibat krisis ini, seruan kami, bergeraklah ke hadapan, Keadilan diharap jadi pendamai. Bolehkah? jika boleh, lalu buktikanlah wahai saudaraku...! HB/RLB





No comments:

Post a Comment