Trafik

Tuesday, March 12, 2013

Waspada serangan halus



Malam tadi saya dan saudara Ismail telah ke Air Manis Kulaijaya ditemani oleh Pak Abu berjumpa Haji Hamid untuk membuat rawatan terapi Al-Quran.

Tak sangka Haji Hamid ni adalah menantu Allahyarhan Haji Redhuan orang kampung saya. Masih segak walaupun sudah lebih 12 tahun pencen Polis.


Sampai waktu Isyak, solat di Masjid dan dibawa ke rumah batu beliau  yang cantik. Rawatan selesai pukul 11 malam, banyak makhlus yang dibuang (mencecah ratusan) yang berkampung di badan Sdr Ismail sejak 5 tahun yang lalu.

Cuma nasihat, khususnya calon dan petugas Pakatan Rakyat supaya berhati-hati dalam makan minum terutama menjelang PRU13 yang bakal menjelang.

Sentiasa menjaga solat dan lazimi dengan zikir Al-Quran, Maathurat dan Selawat. Pihak musuh akan cuba sedaya upaya melemahkan kita secara terang atau secara halus dengan menggunakan jin, iblis dan syaitan.

Semoga kita dijauhkan dari fitnah, bala bencana, sihir dan ilmu hitam, moga Allah pelihara kita dan membalikkan semula benda yang dihantar kepada kita kembali kepada tuannnya. Allahuakbar!!!


No comments:

Post a Comment