Trafik

Monday, February 25, 2013

Takut Jadi Sewel Jika Tumbang


Umno BN dilihat di dalam keadaan yang cukup tersedak di dalam menghadapi pilihanraya umum ke 13 ini.

Ini dipaparkan melalui perwatakan melampau dengan caci maki yang kesat diluahkan oleh gerombolan "syaitan dikenali" sehinggakan seperti sudah tidak ada iman lagi di dalam hati mereka.

Hal ini juga berlaku bukan saja di peringkat bawahan tetapi, Presidennya sendiri, Najib Tun Razak, pernah memaki peneroka FELDA dengan "haramjadah" kerana tidak mempersetujui langkahnya untuk menyenaraikan FGVH.

Dari sudut psikologis, mereka yang sedemikian sebenarnya menggambarkan jiwa yang kacau bilau apabila minda sudah tidak dapat berfungsi dengan baik dan sudah tiada lagi rasa malu, lantas mengeluarkan perkataan lucah, mencarut serta melakukan tindakan abnormal sebagai satu escapism.

Justeru itu, kita akan melihat nanti bahawa bukan sahaja ramai menteri dan ahli UMNO BN yang akan ke penjara kerana rasuah, salahgunakuasa, kronisme dan lain-lain selepas "kebenaran dan keadilan" dapat ditegakkan, tetapi tidak kurang juga ramai yang akan dihantar ke hospital bahagia untuk mendapat rawatan mental kerana perlakuan-perlakuan yang melampaui batas mereka itu. Termasuklah golongan blogger pencacai UMNO yang menjadikan perkara fitnah, lucah dan mencarut sebagai cara untuk melepaskan geram mereka.

Ruang dan dunia syaitan dikenali semakin sempit di ruang dan dunia yang memertabatkan kebenaran dan keadilan. Kita camkanlah perkataan dan tindakan pemimpin-pemimpin dan ahli-ahli parti syaitan yang dikenali ini.....

Gambar-gambar ini menyaksikan pesakit-pesakit mental berkenaan.

Dulu kubur Mat Indera dikatakan terletak di Jirat Cina, kini kubur TG Nik Aziz pula, kerja menghina Ulamak ni memang kerja UmnoBn dulu dan kini...
Banner pun kena conteng, masih ada lagikah pemuda Umno tahan lasak? sekarang tukar jadi pemuda mencarut
Orang depan pun tak tahan bau ketiak masam kakak ni
Akibat pemimpin beli syarikat arak, rakyat jadi kaki botol
Konon pembela Kalimah Allah, fardu ain (aurat) pun tak lepas
mencarut lagi, mana buktinya

No comments:

Post a Comment