Trafik

Friday, February 22, 2013

Restoren 786 Tak Sedar Diri, Sokong BN Terang2

RSB : Marketing jenis apa ni, pelanggan kau sepatutnya bukan setakat orang Bn saja, perbagai bangsa, agama dan fahaman politik, yang penuhkan pun kebanyakannya adalah orang PR yang memang kaki ngeteh... cuba lihat penjual suratkhabar yang berani jual Harakah, Roket, Keadilan dalam masa sama jual akhbar arus perdana, jangan marah kalau selepas ni ada yang boikot...

Jom Boikot Restoran Mamak!!!!!!

Berita 18,000 restoran mamak bantu jentera BN dalam PRU 13 nanti telah mengundang tindak balas sepantas kilat dari rakyat.

Jika berita ini benar maka bersedialah untuk restoran maka seluruh Malaysia kena boikot,

Bila sudah tunjuk kepartian dalam berniaga maka sudah pasti hanya mengharapkan para ahli, penyokong dan pendokong UMNO saja menjadi pelanggannya.

PARA PENGUSAHA RESTORAN MAMAK DISELURUH MALAYSIA PERLU MEMBUAT PERAKUAN SAMA ADA BERITA INI SAHIH ATAU SENGAJA DIPUTAR BELITKAN OLEH MEDIA LIDAH BIAWAK RASMI UMNO. -omakkau

Ulasan GB

Bilangan rakyat yang menyokong PR adalah lebih ramai dari penyokong BN - ini dibuktikan melalui keputusan PRU12 pada 2008 dimana BN menang hanya kerana bilangan kerusi dan bukan bilangan pengundi di samping kerusi-kerusi "simpanan tetapnya" dari Sabah dan Sarawak. (dan jangan lupa BN juga dibantu oleh ramai pengundi hantu sewaktu PRU12 dahulu)

Maka terlalu bodoh jika ada peniaga yang masih hendak menyokong BN. Buktinya apa yang terjadi ke atas Restoran Ikan Bakar Sekinchan - rakyat memboikotnya lalu bankrap dan tutup kedai.

No comments:

Post a Comment