Trafik

Sunday, November 22, 2015

Otot bahu Anwar koyak, takkan kami berdiam diri sahaja

Kecederaan otot bahu DS Anwar Ibrahim yang koyak sehingga beliau sukar untuk mengangkat tangan amat kami ambil berat. Apakah kita sebagai anggota parti boleh duduk rehat dan tak berbuat apa-apa?

Kempen 1 juta tandatangan bebas Anwar adalah  satu cara kami mendesak PM Najib dan menteri KDN membebaskan Anwar dan membenarkan DSAI mendapat rawatan yang sepatutnya.

Beliau bukan mahu rawatan istimewa tapi rawatan yang sesuai dengan kecederaan yang dialami. Doktor  yang kononnya menjaga Anwar mesti ditukar kerana doktor itu juga yang menuduh Anwar terlibat kes liwat 2. Macam tidak ada doktor lain.

Ia ibarat kata pribahasa dalam bahasa Jawa kasar disebut "Koyoknea arek nolong, rupaknea arek mentong" lebih kurang maksudnya, nampaknya macam hendak menolong rupaya hendak memukul. Lebih mudah kita sebut munafik atau hipokrit. Setuju?

Alhamdulillah. dengan sedikit penerangan, kempen bebas Anwar di Pasar Malam Kampung Paya Kluang mendapat sambutan. Terima kasih kepada petugas kempen Keadilan Sembrong. Lawan tetep lawan. HB/RLB










No comments:

Post a Comment