Trafik

Tuesday, January 14, 2014

MIC Sudah Rasa Tertipu Dengan Umno : Kes Tumbukan KO





Kes Pemuda Umno Tumbuk Timbalan Menteri Pendidikan : MIC Beri Tempoh 4 Hari Untuk Mohon Maaf Secara Terbuka Nampak gaya UMNO kini sudah tidak lagi dipandang tinggi dan dihormati oleh rakan-rakan dalam komponen Barisan Nasional.

Pemuda MIC dengan garang lantang serta tegas mengeluarkan amaran keras agar UMNO memohon maaf kepada MIC atas tindakan seorang orang kuat Pemuda UMNO Hulu Selangor yang menumbuk Timbalan Menteri Pendidikan II merangkap Ahli Parlimen Hulu Selangor P.Kamalanathan kelmarin.

Ketua Pemuda MIC C.Sivarajah siapa beri tempoh 4 hari untuk UMNO mohon maaf secara terbuka, Jika tidak Pemuda MIC akan gerakkan seluruh ahlinya buat laporan polis di seluruh negara.

Kepada para penyokong UMNO tak kan nak mendiamkan diri apabila MIC perlekehkan UMNO, Cakap parti UMNO kuat dan hebat, Cakap UMNO tunjang belakang utama BN, Cakap UMNO boleh kawal segala rakan-rakan dalam komponen BN, Tapi ugutan ini apa barang beb......!

Nota : Dalam mahkamah Islam, tumbuk akan dibalas tumbuk, KO balas KO, Boxing balas Boxing, Kitai balas Kitai, Kung fu balas Kung fu....barulah adil dan saksama, sedap belasah orang macam samseng, beranikan pemuda Umno?

No comments:

Post a Comment