Trafik

Thursday, October 22, 2015

Treler Pakatan Harapan tiba di Simpang Renggam

Image result for treler pakatan harapan


Lori Treler Kontena Panjang Pakatan Harapan (PH) sampai ke Pejabat Keadilan di Taman Cemara Simpang Renggam  pada 10 Oktober 2015 yang lalu sempena Ceramah Penerangan PH.

Antara penceramah yang hadir ialah YB Lim Guan Eng Ketua Menteri Pulau Pinang, YB Rafizi, YB Hanipa, YB Manivanan, YB Teo Ni Ching, YB Chin Tong, Lawyer Hasan Karim dan ramai lagi.

Apa yang unik yang ada pada treler ini ialah ia boleh transfom atau berubah menjadi pentas ceramah dengan lampu limpah yang terang dan sistem bunyi yang mantap dengan bantuan krew pengendali yang cekap.

Tahniah PH kerana dengan termeterainya tahaluf siasi atau kerjasama politik antara Keadilan, DAP dan Amanah ini, maka kita boleh sama-sama menggunakan kemudahan treler ini bagi menaikkan imej parti, meyakinkan pengundi berbagai kaum dan ada stail untuk merehatkan kerajaan Umno Bn yang sudah uzur.

Bayangkan sekiranya tiada kesepakatan begini, mungkin ceramah parti dibuat sendiri-sendiri, hanya boleh pakai sekadar trak pikap atau lori 1 tan sahaja.

Kami ditugaskan membuka kaunter kempen Bebas Anwar dengan hadiah percuma pen Keadilan bagi peserta yang awal.

Pada malam itu juga majlis menandatangani kerjasama politik PH Simpang Renggam yang diwakili oleh ketiga-tiga pemimpin peringkat Cabang / Kawasan Simpang Renggam.

Tahniah kepada Sdr Ishak Sher Mohamed Ketua Cabang Simpang Renggam, Sdr Hj Said Junit daripada Amanah dan Mr Soo daripada DAP kerana cepat dan pantas bertindak.

Semoga kita dapat menawan hati semua rakyat. Satu cabaran bagi cabang lain yang belum wujudkan kerjasama PH. Jangan sampai sudah dekat PRU14 baru terhegeh-hegeh hendak tubuh, itu ketinggalan treler namanya.  Terima kasih. HB/RLB







No comments:

Post a Comment