Trafik

Friday, August 22, 2014

Mayat Misteri Rentung Dalam Rumah Lim Guan

Nusajaya: Satu keluarga terkejut apabila anggota bomba dan penyelamat yang selesai memadamkan kebakaran rumah mereka di Jalan Silat Sinding 16, Bandar Selesa Jaya di sini, menjumpai satu mayat rentung di tingkat atas rumah teres dua tingkat itu semalam.

Dalam kejadian kira-kira jam 1 tengah hari itu, pemilik rumah, Kelly Lim Guan Hong, 38, tiada di rumah kerana keluar menjemput tiga anaknya dari sekolah di Skudai di sini, manakala suaminya bekerja di Singapura. Menurutnya, dia terkejut apabila mendapati beberapa anggota bomba dan penyelamat bertungkus-lumus memadam kebakaran rumahnya sebaik pulang menjemput anaknya.

“Saya keluar rumah kira-kira jam 12.30 tengah hari dan seingat saya tiada keadaan mencurigakan ketika itu, bahkan saya mengunci pintu rumah seperti setiap kali keluar.

Foto

UNIT Forensik Bomba menyiasat mayat rentung ditemui, semalam.

terperanjat

“Selepas anggota bomba selesai memadamkan api, saya terperanjat apabila dimaklumkan menemui mayat rentung di tingkat atas. Saya tidak tahu siapa kerana semua lima ahli keluarga tiada di rumah ketika kejadian,” katanya ditemui di tempat kejadian.-Metro

Nota : Pelik, apakah mayat misteri masuk menceroboh rumah itu yang menjadi punca kebakaran rumah ini. Tidak dikenalpasti apakah jantina mayat itu. Hati-hati kerana api ini kecil menjadi kawan, bila besar menjadi lawan.

No comments:

Post a Comment