Trafik

Friday, June 7, 2013

Rupanya "Papa Gomo" Buka "Blog Lucah Baru" !!



[Seperti yang dijangkakan oleh ramai pihak, tidak mungkin Blogger Papagomo meninggalkan dunia blogging seperti yang didakwanya sebelum ini. Ketidakyakinan itu diperkuatkan lagi dengan kes saman yang bakal dihadapinya tidak lama lagi. 
 
Beliau disaman oleh Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim atas dakwaan mengfitnah beliau dan kes akan dibicarakan awal tahun depan. 
 
Papagomo dengan berani menutup blog popular beliau iaitu www.papagomo.com atas alasan untuk bersara. Namun, hakikatnya lain pula yang berlaku apabila ada pihak yang berjaya menghidu ke mana perginnya tulisan panas Papagomo. 
 
Akhirnya hari ini banyak pendedahan dibuat bahawa beliau kini telah membuka sebuah laman blog baru yang dinamakan MALAYRIGHTS dialamat www.malayrights.blogspot.com. 
 
Blog tersebut telah dilancarkan oleh beliau pada 24 Mei 2013 yang lalu iaitu beberapa hari sebelum dia menutup blog Pagagomo. Apa yang mengejutkan blog terbaru beliau ini dia dengan berani memperkenalkan dirinya ialah Wan Muhammad Azri, anak Melayu yang lahir di Pasir Puteh Kelantan dan membesar di Johor Bahru. 
 
Dia mendakwa sudah berkahwin dan setakat ini mempunyai dua orang puteri. Dia juga merupakan Ketua Eksekutif Syarikat KL POS MEDIA & PRODUCTION SDN BHD yang menjalankan urusan perniagaan Media dan Production. 
 
Pendidikan beliau hanyalah setakat SPM namun waktu ini dia khabarnya sedang mengikuti pembelajaran jarak jauh untuk memperkasakan diri beliau sebagai anak Melayu yang berilmu. Ikuti info lanjut blognya di SINI]. PDO

Jika Copy Paste, Sila Nyatakan Sumber Artikel Ini: http://pahangdaily.blogspot.com/2013/06/terbongkar-rupanya-papa-gomo-buka-blog.html#ixzz2VYHvlpov

No comments:

Post a Comment