Trafik

Saturday, August 15, 2015

Pertukaran Tajuk Blog ini

Anda menghadapi masalah?


Simpang Renggam : Untuk kali ini, rasanya sudah 5 kali blog ini bertukar tajuk kepada SOLADIRITI KEADILAN LAYANG2 dan tajuk kecilnya iaitu BERDIRI UNTUK LAYANG2 SEJAHTERA Jom singgah blog bahasa Melayu ini, skopnya luas dan pelbagai termasuk Keadilan, Islam, Dakwah, Siasah, Pendidikan, Kebajikan, Kemanusiaan, Kemajuan dan Madani.

Sudah sampai masa saya berbakti kepada ranting tempat saya dilahirkan, disekolahkan dan dibesarkan malah menjadi pengundi lokaliti di situ. Menjadi jentera kempen bertugas PR sebagai PACABA dalam  PRU 1999, 2004 dan 2008 juga di situ. Sekarang ini tinggal bonda dan adinda perempuan serta suami dan anaknya yang bermustautin di Bandar Renggam dalam Dun Layang-layang Johor.

Blog sebelum ini ialah :

1. Pas Sembrong Bangkit Membuat Perubahan yang sudah diceroboh (Hack) bermula 2009 Sila klik
2. PR Sembrong Bangkit bermula 2010 Sila klik
3. Sembrong Bangkit bermula 2013 PRU13
4. Sembrong Bangkit BP Sejahtera bermula 2014 Pemilihan Keadilan 2014
5. Soladiriti Keadilan Layang2 bermula Ogos 2015 (Selepas Syawal 1436H)

Blog 1 dan 2 masih boleh dicapai, walaupun ia isu lama tetapi yang masih boleh menjadi rujukan. Dalam era kemajuan ICT, sekarang ini ramai yang tidak berminat membuka blog kerana sudah tenggelam dengan Facebook yang lebih mesra pengguna dan juga aplikasi Whatappas serta Telegram yang lebih pantas dan percuma.

Terima kasih kepada pihak Blogspot yang meyediakan tapak percuma, blog ini tanpa modal berbayar walau satu sen. Sesuai dengan hasrat mana-mana penggemar Blog yang kita tahu tujuan menulis blog ialah kerana ia boleh menggantikan Dairi yang kita tulis dan menceritakan apa yang berlaku setiap hari dalam sebuah buku catitan. Moga saya diberi kekuatan untuk terus menulis, mencatat dan harapan supaya ia menjadi amal soleh yang bermanfaat kepada semua. Terima kasih

Sekian. Admin

PS : Foto mengangkat kotak Sumbangan Ramadan di Markaz Lama T6. Bangunan ini sekarang sudah diambil semula oleh tuan rumah di ubahsuai menjadi rumah 2 tingkat.

No comments:

Post a Comment