Trafik

Friday, January 16, 2015

Status Pekan Rabu Kluang masih buntu



Kluang : Baru-baru ini, semua exco Johor telah membuat pembentangan pencapaian KPI masing-masing bagi tahun 2014 dan pelan perancangan KPI 2015. Exco yang menjaga hal usahawan boleh tidak beri pencerahan status Pasar Rabu Kluang sudah siap 2 tahun tetapi masih lagi tidak ada orang masuk meniaga.

Banyak juga pertanyaan dan banyak juga versi jawapan. Kami harap Exco, YB Mahkota yang juga Ketua Bahagian Umno Kluang Md Jais Sarday segera memberi pencerahan. Jangan jadi gajah putih sudah.

Kasihan kepada peniaga IKS yang kebanyakan berniaga di tepi jalan yang dijanjikan gerai dan tempat berniaga yang selesa akhirnya berkesudahan begini. Susah sangatkah hendak beri penjelasan atau mungkin DS Menteri Besar boleh semak prestasi exco dan wakil rakyat yang hanya pandai buat janji manis yang diucap sebelum PRU13. Tak patut bila dalam hal menjaga kebajikan peniaga bumiputera ini kita kempen salahkan YB Chin Tong dari Parti DAP. Ini projek siapa? jangan salahkan rakyat lihat KPI kamu yang gagal. Sumber FB JI

No comments:

Post a Comment