Trafik

Thursday, May 16, 2013

Guru Bertudung Tapi Rasis Macam Zionis

Cikgu, hari ni hari guru, janganlah cemarkan dengan kata-kata yang begitu, ini negara demokrasi, ada orang suka Najib, tak kurang pula yang benci Najib, begitu juga DSAI, ramai yang sokong, tapi ramai juga yang kutuk, adatlah... kita bukan duduk dalam negara faudal... kuku besi... hanya satu parti sahaja yang memerintah...
 
Tapi cikgu tak boleh halau orang sesuka hati, itu pendirian mereka, mesti kaji sebab apa mereka tak sokong,  apa tawaran yang Bn buat berbanding dengan PR punya, kena selidik..

Perbuatan cikgu akan menyebabkan rakyat Malaysia, yang lahir dan membesar di negara ini menjadi pelarian, pasti  negara India dan Cina yang mahu terima.
 
Mereka akan kata cikgu macam Zionis, Zionis cukup suka rakyat Palestin tinggalkan tanahair, tanah tumpah darah mereka, sebeb itu hari-hari kena bom dan mereka sentiasa mengancam dan menakut-nakutkan penduduk, rumah dirobohkan supaya mereka serik, tak mahu pertahankan tanah mereka, hijrah keluar negara, jadi senanglah Regim Zionis ini rampas tanah mereka dan buat sesuka hati.

Setakat ni tak dengar pula cerita Pakatan Rakyat di Pulau Pinang yang dikuasai oleh DAP, Selangor dan Kelantan yang sudah 23 tahun bawah PAS ada paksa orang Umno, Mca dan Mic keluar dari negeri mereka, walaupun terang-terang mereka melawan pemerintah yang dipilih oleh rakyat...

Selamat hari guru.



No comments:

Post a Comment