Trafik

Thursday, June 4, 2015

Ceramah Penerangan Dan Isu Semasa Nuha Anwar



Kluang : Keadilan Sembrong telah berjaya mengadakan ceramah penerangan politik dan isu semasa pada 30 Mei 2015 bermula 8.30 malam sehingga 12.00 malam di tapak markaz Pas Kluang (Depan kubur Kg Melayu).

Walaupun penceramah utama Nurul Nuha Anwar tidak dapat hadir kerana suami beliau suspek denggi, ceramah tetap berjalan lancar dengan kehadiran Pengerusi Keadilan Negeri Peguam Hasan Karim, Ketua Dewan Ulamak Pas Johor yang juga Adun Puteri Wangsa YB Ust Abdullah Husin, YB Dr Boo Cheng Hou daripada Dap Adun Skudai dan Cikgu Fariz Musa MPP Keadilan yang juga Pengerusi Jingga13.

Terima kasih kepada semua yang terlibat, khususnya penyumbang dan hadirin yang hadir, turut serta radio internet Amal FM, PA Pak Karim dan petugas yang bertungkus lumus menyiapkan logistik.

Selepas selesai program, sesi jamuan kepada petugas dan penceramah di Restoren Nasi Lemak Word sambil bertukar pendapat dan mengeratkan persaudaraan.

Walaupun kemelut perselilihan antara Pas dan Dap agak meruncing masa ini tetapi itu bukan kami punya pasal untuk berhenti dari menegakkan keadilan dan mencegah kezaliman di Malaysia amnya dan di negeri Darul Takzim ini khususnya.

Keadilan Untuk semua...















No comments:

Post a Comment