Trafik

Saturday, March 15, 2014

Tangkap Menteri Pelancongan & Penganjur FMF yang menyebabkan maut




Sepang : Sepatutnya menteri pelancungan (baca menteri maksiat) ini ditangkap kerana gagal mengawal selia penganjuran Festival Muzik Masa Depan yang mengorbankan 6 nyawa. Ada sumber yang mengatakan 18 maut tetapi media menyembunyikan fakta.

Mana tidaknya mati, pesta ini mendapat tajaan 2 syarikat arak ternama menyebabkan keadaan menjadi banjir arak. Malahan pesta ini diadakan bermula 13-15 Mac semasa rakyat rasa sedih atas kehilangan pesawat MH370. Mujur konsert malam terakhir pada 15 Mac di batalkan.

Sila baca terus, antara artis Malaysia yang terlibat ialah Shiela Majid dan Yuna. Pegarah Panganjur Bangsa Ketuanan Melayu Livescape Asia juga mesti bertanggung jawab.

PESTA MUZIK MASA DEPAN ASIA 2014 UNVEALS  

PemenangOscar & Grammy Pharrell Williams, Martin Garrix, Bassjackers dan Will Sparks menambah kepada barisan sudah cemerlang sebagai FMFA 2014 Sangat hangat

KUALA LUMPUR : peminat Festival akhirnya boleh bernafas semudah Livescape Asia hari ini mengumumkan penuh barisan bertindak berwayar untuk mengambil alih gelombang bunyi Kuala Lumpur dari 13 Mac hingga 15, 2014. Festival muzik terbesar di Asia Tenggara akan menjadi tuan rumah yang besar barisan memaparkan lebih 70 artis antarabangsa dan tempatan ke atas blok tiga hari. Festival Muzik masa depan Asia 2014 berlaku tahun ini di salah satu monumen yang paling ikonik Malaysia, Bukit Jalil National Stadium Showgrounds .

Menawarkan peminat muzik yang terbaik dalam genre EDM, FMFA 2014 adalah meletakkan bersama-sama serangan berkhayal, dubstep , rumah elektro , Hip Hop , Pop dan banyak lagi di seluruh perkarangan Stadium Nasional Bukit Jalil dengan pelbagai peringkat mengepam keluar merentasi lagu-lagu untuk yang baik tiga hari.


Pada sidang media bagi mengumumkan festivalâ € ™ s barisan penuh hari ini , penganjur mendedahkan lebih nama-nama besar untuk menambah sudah cemerlang barisan . Perbuatan termasuk superstar Amerika, Pharrell Williams, penama 7 anugerah di Anugerah Grammy ini weekendâ € ™ s . Pharrell juga dicalonkan untuk Oscar bagi Muzik terbaik € â " Song Asal di yearâ ini 86 € ™ s Anugerah Akademi yang akan berlaku dua minggu sebelum FMFA 2014. Juga hari ini diumumkan adalah pengeluar mega Martin Garrix , Bassjackers dan Will Sparks , bersama-sama dengan pelbagai artis tempatan dicapai.


Dianggap sebagai acara yang dinanti-nantikan tahun ini, Iqbal Ameer , Pengarah Livescape berkata, " Masa Depan Music Festival 2014 telah berkembang ke tahap yang luar biasa. Evolusi perayaan dan magnitud ia adalah satu wawasan yang telah menjadi kenyataan. Kami seperti teruja kerana peminat, dan ini telah semua telah dibuat mungkin dengan perkongsian dan sokongan daripada beberapa jenama terbaik dalam industri. 


Tiket cepat menjual keluar dan saya menggesa semua orang untuk pergi mendapatkan pas mereka kepada festival muzik terbesar di Tenggara Asia , anda tidak akan mahu ketinggalan yang satu ini sebagai Kami mara € ™ akan meletakkan sebuah rancangan yang akan menampilkan terbesar kami barisan setakat ini. "Menendang -off pesta epik , Deadmau5 & Friends mendapat gelombang bunyi menikam pada Khamis 13 MAC, 2014 (Hari 1), dengan R3hab , Adventure Club , Will Sparks, BATE , Eva T, Breaking Berlian , Double E dan Victor Trixter dan yang Deadmau5 terkenal.

JUMAAT, 14 Mac, 2014 (Hari 2 ), membawa legenda Armin Van Buurenâ € ™ s A Negeri Trance 650: New Horizons untuk penonton dengan pagar betis merangsang beliau orang-orang seperti Paul Van Dyk , Markus Schulz, Omnia, Marlo , Andrew Rayel , Trimix , Ramsey Westwood dan manusia sendiri Armin Van Buuren


Perayaan utama pada Sabtu, 15 Mac, 2014 (Hari 3), membawa pesta ini ke kemuncaknya dengan ATB ​​, Eric Prydz , Goldfish & Blink , Porter Robinson, Martin Garrix , Raekwon & Ghostface Killah Wu -Tang Clan, Meningkatkan Bar , SonaOne & Biggie , belum sempurna , Tinie Tempah , Macklemore & Ryan Lewis, Pharell Williams , Yuna , Boy Naughty , Dangerdisko kaki Datoâ € ™ Sheila Majid, Bassment Sindiket , Chase & Status , Parti Pisau, Baauer , Encik Nasty & Guru Guru, Fokus sub , Monsta , seperti tong vs Anowl , H3, Gesaffelstein , Brodinski , Arty , Xu & Terence , DJ K, Ko Pi Pergi, Jungle Jerry & Tablamaniam , Bunyi Cinta , Bunga & Axel Groove B2B, Deer Society & Friends , Godwin Pereira , Irama dan +2 DB.


Penuh barisan mendedahkan janji-janji yang melambung sonik -of tanpa henti gabungan memainkan peranan penting dan dengan rancangan beralih seperti yang dijadualkan , peminat cepat perlu mendapatkan tiket mereka dengan FMFA 2014 ingin menjadi acara dijual keluar .


Selain daripada terpancut keluar yang artistesâ penuh € ™ barisan , juga mengumumkan hari ini adalah rombongan penaja yang telah bersama-sama menyokong FMFA 2014. Beberapa pemain terbesar di pasaran telah mendapat tempat mereka pada majlis itu epik dan akan menjalankan pelbagai aktiviti dan tugasan yang akan menambah nilai dan pengalaman yang unik untuk perayaan.


" Kami amat berbesar hati untuk mempunyai sokongan daripada rakan kongsi dan penaja kami untuk FMFA 2014. Tahun ini menjanjikan untuk menjadi lebih besar daripada tahun-tahun sebelumnya . Dengan itu kita dapat menyediakan platform untuk rakan-rakan kami untuk berinteraksi dan melibatkan diri dengan pengguna sedia ada dan berpotensi dalam tempat tunggal. Kami percaya kerelevanan acara itu memberi penaja kami kelebihan dalam menghubungkan dengan penonton utama mereka, belia , dan membentangkan lebih banyak peluang untuk membina hubungan yang besar dengan mereka, "kata Iqbal Ameer , Pengarah Livescape Asia.


Dengan sokongan Events Malaysia Utama , satu bahagian Biro Konvensyen & Pameran Malaysia, sebuah agensi di bawah Kementerian bagi Malaysia € ™ s Pelancongan dan Kebudayaan sebagai penyampai keseluruhan perayaan adalah sebuah magnet pelancongan yang besar menarik lebih peminat dari negara-negara jiran seperti Singapura , Indonesia , Thailand dan negara-negara dari sejauh Australia, India dan juga Eropah. Festival tahun ini, ia dijangka menarik kemasukan lebih 20,000 pelancong.


Rakan-rakan lain termasuk Asahi Super Dry ( Beer Rasmi dan Presenter Dewan Arena Haunted ), Chivas Regal (Rasmi Minuman Keras ) , Red Bull (Tenaga Rasmi Drink ), Evian (Water Rasmi ), Airbnb (Rakan Kongsi Global Penginapan Rasmi ), iDarts (Rasmi Hiburan Rakan interaktif) , Dr Martens ( kasut rasmi ), Corntoz ( snek Rasmi ), KakaoTalk (Rasmi Pemesejan Segera) , Zalora ( Pakaian Rasmi ), MyTeksi ( Teksi rasmi ), dan Uber (Rasmi Premium Teksi) . FMFA 2014 juga disokong oleh Mixmag sebagai festivalâ € ™ s Global Media Rakan, inthemix sebagai yang Global Online Media Partner dan MTV Asia Music Channel Rasmi.


"Kami yakin untuk mengatakan bahawa FMFA 2014 adalah pada kursus untuk dijual keluar acara dengan sasaran untuk membawa masuk 85,000 peminat muzik dari seluruh dunia. Kita sudah mempunyai orang-orang terbang dari UK dan Eropah untuk perayaan dan kita boleh hanya mengharapkan lebih daripada sini . ini daya tarikan kita telah mendapat lebih dua tahun yang lalu telah luar biasa dan kami yakin bahawa ini akan menjadi lebih baik daripada tahun lepas, " dinamakan Iqbal Ameer , Pengarah Livescape Asia.


Festival tahun ini, peminat Masa Depan Festival Muzik Asia 2014 akan ditawarkan pilihan untuk membeli sama ada satu hari pas selama 13 , 14 atau 15 Mac 2014 atau lulus hujung minggu tiga hari yang akan memberikan mereka akses ke dalam semua tiga hari Masa Depan Festival Muzik Asia 2014 Weekend .


Untuk pakej VIP eksklusif , hubungi Livescape Asia di +60.3.7772.6272 . Tiket juga boleh didapati untuk berjalan-dalam pembelian di Rock Corner dan Victoria Music cawangan dipilih. Festival Muzik masa depan Asia 2014 dibuka untuk tetamu berusia 18 tahun dan lebih tua sahaja. Pengesahan ID akan dilakukan di pintu. * Harga tiket tidak termasuk tiket agentâ pemprosesan € ™ s dan bayaran kad kredit.


Peraturan Festival dikenakan. FMFA juga melaksanakan polisi tiada masuk semula ketat atas sebab-sebab keselamatan. Penganjur juga berhak untuk menafikan kemasukan ke mana-mana tetamu disifatkan sebagai melanggar peraturan perayaan.


Untuk maklumat lanjut atau untuk mendapatkan maklumat terkini tentang pesta ini, log masuk ke : www.futuremusicfestival.asia atau www.facebook.com / futuremusicasia . Lawati juga www.astateoftrance.com untuk maklumat lanjut mengenai Armin Van Buuren A State of Trance 650: New Horizons .


Baca sumber  di sini


No comments:

Post a Comment