Trafik

Friday, April 26, 2013

BEKERJA UNTUK CAPAI KEMENANGAN

Alhamdulillah.

Semalam, 26 April 2013 jentera Pakatan Rakyat Sembrong dan Kluang telah menerima semangat baru dengan kehadiran Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datin Seri Wan Azizah Wan Ismail. Beliau telah hadir ke ceramah Pakatan Rakyat yang berlangsung di Bilik Gerakan DAP Paloh.


Ceramah yang dimulai sekitar jam 7.30 malam itu turut membariskan calon-calon Pakatan Rakyat bagi kerusi-kerusi di Parlimen Sembrong dan Kluang. Calon harapan rakyat bagi DUN Kahang, saudara Hamdan bin Basiran turut menyampaikan pidato beliau.

Dalam majlis yang menarik kehadiran sekitar enam ratus orang itu, Datin Seri Presiden melahirkan rasa teruja beliau dengan sokongan daripada penduduk setempat. Beliau mengingatkan hadirin mengenai matlamat perjuangan bagi menuntut keadilan untuk seluruh rakyat Malaysia, dan bukannya kerana Datuk Seri Anwar Ibrahim semata-mata. Beliau juga melahirkan keyakinan yang tinggi bahawa kemenangan akan berpihak kepada Pakatan Rakyat sekiranya semua yang hadir turut membantu kempen dan memenangkan calon di kawasan masing-masing.

 




AYUH, BANGKITLAH RAKYAT JOHOR!!!

JOHOR MAJU DAN BERKEBAJIKAN

KEPIMPINAN, KEPRIHATINAN, KEBENARAN

(SB004)

No comments:

Post a Comment